Plaça de Sant Felip Neri 5

Obertures i concerts

Tiam Goudarzi i Alessandra Riudalbas, flautes
Daniel Ramirez i Katy Elkin, oboès · Joaquim Guerra, fagot

Manfredo Kraemer, violí i direcció

Johann Bernhard Bach (1676-1749)
Ouverture-Suite No. 2 en Sol M 


Ouverture
Gavotte en rondeau
Sarabande
Bourée gaiement
Air grave
Menuet
Gigue

Antonio Vivaldi (1678-1741)
Concerto con molti strumenti en Re menor · Rv 566
Allegro assai · Largo · Allegro

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
IV Concert de Brandenburg en Sol Major (1721) · BWV 1049
Allegro · Andante · Presto

Georg Philipp Telemann (1681-1767)

Ouverture TWV 55:C3 Wassermusik Do M 

Hamburger Ebb und Fluth
Ouvertüre
Sarabande: Die schlafende Thetis
Bourrée: Die erwachende Thetis
Loure: Der verliebte Neptun
Gavotte: Spielende Najaden
Harlequinade: Der Schertzende Tritonus
Der stürmende Aeolus
Menuet: Der angenehme Zephir
Gigue: Ebbe und Flut
Canarie: Die lustigen Boots-Leute

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IX Temporada de Música Antiga Plaça de Sant Felip Neri 5 Venda d’entrades · Reserves: 673815799

Cantates i concerts

Orquestra Barroca Catalana 

Gabriel Díaz, contratenor 
Manfredo Kraemer, violí i direcció 
Alessandro Scarlatti (1660-1725) 
Concert I en Fa m 
Grave · Allegro · Largo · Allemande Allegro
Georg Philipp Telemann (1681-1767)
Cantata Der am Ölberg zagende Jesus, TWV: 1:364 
Accompagnato: Die stille Nacht umschloss den Kreis der Erden… 
Ària: Ich bin betrübt bis in den Tod 
Recitatiu: Er rung die heilgen Handë 
Ària: Mein Vater! 
Recitatiu: Allein, die Angst nahm jeden Nu mit Haufen zu 
Ària: Kommet her, ihr Menschenkinder
Alessandro Scarlatti 
Simfonia de ‘Clori, Dorino e Amore’ 
Largo · Presto · Minuet · Grave
Alessandro Scarlatti 
Dormi, o fulmine di guerra (Ària de Nutrice de l’oratori La Giuditta, 1697)
Grave
Johann Sebastian Bach (1685-1750) 
Widerstehe doch der Sünde, Cantata BWV 54 
Ària: Widerstehe doch der Sünde 
Recitatiu: Die Art 
Ària: Wer Sünde tut 
Antonio Vivaldi (1678-1741) 
Concert de París n. 1, per a cordes i baix continu en Sol menor Rv 157
Allegro · Largo · Allegro
 
Antonio Vivaldi 
Cessate, omai cessate, Cantata per a contralt, cordes i continu RV 684
Recitatiu: Cessate, omai cessate (largo e sciolto)
Ària: Ah ch’infelice sempre (larghetto)
Recitatiu: A’voi dunque ricorro orridi specchi (andante e pianissimo)
Ària: Nell’orrido albergo (allegro)

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IX Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Mozart, geni abans dels 15 anys

Orquestra Barroca Catalana 

Marta Matheu, soprano 
Manfredo Kraemer, violí i direcció 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)
Simfonia nº 14 en La Major Kv. 114 (1771)
Allegro moderato · Andante · Menuetto trio · Allegro molto
Lungi da te, mio bene (Ària de Sifare, de l’òpera Mitridate Re di Ponto, 1770)
Adagio cantabile · Andante · Adagio cantabile
Obertura de Mitridate Re di ponto 
Andante (Fragment)
So quanto a te dispiace (Ària de Ismene, Mitridate Re di Ponto, 1770)
Allegro · Andante · Allegro
Galimathias musicum (Fragment, 1766)
Molto allegro · Andante · Allegro · Pastorella · Allegro · Allegretto · Allegro
Schildre einen Philosophen (Ària de Weltgeist, Die schuldigkeit des ersten Gebots, 1767)
Allegro · Andante · Allegro
Betracht dies Hertz und frage mich (Grabmusik, 1767)
Andante alla breve · Adagio
Soffre el mio cor (Ària de Sifare, de l’òpera Mitridate Re di Ponto, 1770)
Allegro

 

Auditori de Girona

El Messies Participatiu

“El famós oratori de Händel interpretat per una fusió d’intèrprets professionals i amateurs, sota la direcció de Jordi Casas”

El famós oratori de Händel, sota la direcció de Jordi Casas, lluirà sobre l’escenari amb 200 veus, entre elles, les dels cantaires de l’Associació Messies Participatiu. L’entitat, que celebra enguany els cinc anys de vida, ofereix a l’Auditori de Girona aquest format de concert inigualable: les veus dels cantaires aficionats treballen conjuntament amb els intèrprets professionals de l’orquestra, l’elenc

de solistes i el cor d’escenari. En aquesta edició, a més, participaran dues corals infantils, GiroNins i Preludi, que s’afegiran en fragments de l’oratori. Una manera tradicional de celebrar el Nadal.Intèrprets

Soledad Cardoso, soprano
Anna Tobella, contralt
Roger Padullés, tenor
Marc Pujol, baix
Cor Francesc Valls, cor d’escenari
Cantaires de l’Associació Messies Participatiu
GiroNins i Preludi, corals infantils
Orquestra Barroca Catalana
Jordi Casas, director

Programa

G.F. Händel: El Messies, HWV 56

 

Auditori de Barcelona

El Messies Participatiu

Repertori

Georg Friedrich Handel: El Messies

Artistes

Orquestra Barroca Catalana
Cor Francesc Valls
540 cantaires de l’Associació Messies Participatiu
Coral El Virolet
Soledad Cardoso, soprano
Anna Tobella, contralt
Roger Padullés, tenor
Marc Pujol, baix
Jordi Casas, director

Programa

Més de 600 veus sobre l’escenari en aquest concert que un any més l’Associació Messies Participatiu ofereix pels volts de Nadal. Entre elles, 540 de la mateixa Associació i les del Cor Francesc Valls, amb la participació de les veus infantils de la Coral El Virolet dels Lluïsos de Gràcia en algun número. Sota la batuta de Jordi Casas, sens dubte un dels directors del nostre país que més coneix i més vegades ha dirigit l’obra de Handel, el famós oratori adquireix una dimensió interpretativa inigualable. Orquestra i solistes professionals, units a les veus amateurs, ens oferiran una experiència única, difícil d’oblidar.

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IX Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Armida Abbandonata

Orquestra Barroca Catalana 

Maria Hinojosa, soprano 
Farran Sylvan James, violí i direcció 

Georg Friedrich Händel (1685-1759) 
Concerto grosso Op. 6 No. 7 · HWV 325
Largo · Allegro · Largo e piano · Andante · Hornpipe
Ària: Qual farfalletta HWV 27 (Partenope)
Chaconne HWV 8b (Terpsichore)
Ària: Ombre pallide (Alcina)
Concerto grosso Op. 6 No. 10
Ouverture – Allegro
Lento 
Armida Abbandonata, Cantata HWV 105 (1707) 
Recitativo: Dietro l’orme fuggaci 
Aria: Ah Crudele! 
Recitativo: Per te mi struggo, infido 
Aria: Venti, fermate, sì, nol sommergete 
Recitativo: Ma che parlo, che dico? Ah ch’io vaneggio! 
Siciliana: In tanti affanni miei 
Concerto grosso Op. 6 No. 9 
Allegro
Ària: Il primo ardor (Ariodante) 
Palacio de Festivales de Cantabria
Santander 

Rèquiem de Mozart

Barcelona Ars Nova 

Orquestra Barroca Catalana 

Jone Martínez, soprano 
Lucía Caihuela, mezzosoprano 
Juan Antonio Sanabria, tenor 
José Antonio Lopez, baix 
Carlos Mena, direcció 
PROGRAMA
W. A. Mozart (1756-1791) 
Rèquiem en re menor, KV 626
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IX Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

L’estil francès a Alemanya

Orquestra Barroca Catalana 

Aviad Gershoni i Katy Elkin, oboès 
Joaquim Guerra, fagot 
Manfredo Kraemer, violí i direcció 
Georg Philipp Telemann (1681-1767) 
Tafelmusik · Ouverture-Suite en Sib Major TWV 55:B1
Ouverture
Bergerie
Allégresse
Postillons
Flatterie
Badinage
Menuet
Philipp Heinrich Erlebak (1657-1714)
Ouverture V en Fa major
Ouverture
Entrée
Air altenativement
Trio
Courante
Bourrée
Marche
Rondeau
Chaconne
Johann Sebastian Bach (1685-1750) 
Ouverture en Do M BWV 1066
Ouverture
Courante
Gavotte I et II
Forlane

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IX Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

L’estil francès a Alemanya

Orquestra Barroca Catalana 

Aviad Gershoni i Katy Elkin, oboès 
Joaquim Guerra, fagot 
Manfredo Kraemer, violí i direcció 
Georg Philipp Telemann (1681-1767) 
Tafelmusik · Ouverture-Suite en Sib Major TWV 55:B1
Ouverture 
Bergerie 
Allégresse 
Postillons 
Flatterie 
Badinage 
Menuet 
Philipp Heinrich Erlebak (1657-1714)
Ouverture V en Fa major
Ouverture 
Entrée 
Air altenativement 
Trio 
Courante 
Bourrée 
Marche 
Rondeau 
Chaconne 
Johann Sebastian Bach (1685-1750) 
Ouverture en Do M BWV 1066
Ouverture 
Courante 
Gavotte I et II 
Forlane  
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

La mort i la donzella

<!–[if gte mso 9]>

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799

La mort i la donzella

FINLÀNDIA · HÈLSINKI · FESTIVAL LES LUMIÈRES
TENALJI VON FERSEN, SUOMENLINNA (Castell) CANCEL·LAT PER FORÇA MAJOR

Concert dedicat a música catalana del Segle XVIII

Maria Hinojosa, soprano.
David Hernández, tenor.
Farran Sylvan James, violí i direcció.

 

FINLÀNDIA · HÈLSINKI · FESTIVAL LES LUMIÈRES
TENALJI VON FERSEN, SUOMENLINNA (Castell) CANCEL·LAT PER FORÇA MAJOR

Concert dedicat a música catalana del Segle XVIII

Maria Hinojosa, soprano.
David Hernández, tenor.
Farran Sylvan James, violí i direcció.
FINLÀNDIA · HÈLSINKI · FESTIVAL LES LUMIÈRES
HELSINGIN VANHA KIRKKO (Vella església de Hèlsinki) CANCEL·LAT PER FORÇA MAJOR

L’esplendor del Barroc català

Orquestra Barroca Catalana
Maria Hinojosa, soprano
Pau Bordas, baix
Farran Sylvan James, violí i direcció
 
[Manuel] Pla (?-1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1711-1751)
D’all Oriente non nace il sole
Cantata per soprano i cordes sense violes
Ària · Recitatiu · Ària
Manuel Pla
Salve Regina en Sol menor per a baix, corda i continu
Salve Regina (Largo)
Ad te clamamus (Allegro moderato)
Ad te suspiramus (Largo)
Eja ergo, advocata nostra (Moderato)
Et Jesum benedictum (Andantino)
O clemens (Largo)
Josep Duran (1726-1802)
Obertura en Fa M (ca.1760)
Allegro · Andantino · Allegro
Francesc Valls (1665 – 1747 )
Flos Carmeli, Motet (Versió per a baix i corda)
Largo
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major per a soprano, corda, dues trompes i continu
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)

 

FINLÀNDIA · HÈLSINKI · FESTIVAL LES LUMIÈRES
HELSINGIN VANHA KIRKKO (Vella església de Hèlsinki) CANCEL·LAT PER FORÇA MAJOR

L’esplendor del Barroc català

Orquestra Barroca Catalana
Maria Hinojosa, soprano
Pau Bordas, baix
Farran Sylvan James, violí i direcció

[Manuel] Pla (?-1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1711-1751)
D’all Oriente non nace il sole
Cantata per soprano i cordes sense violes
Ària · Recitatiu · Ària
Manuel Pla
Salve Regina en Sol menor per a baix, corda i continu
Salve Regina (Largo)
Ad te clamamus (Allegro moderato)
Ad te suspiramus (Largo)
Eja ergo, advocata nostra (Moderato)
Et Jesum benedictum (Andantino)
O clemens (Largo)
Josep Duran (1726-1802)
Obertura en Fa M (ca.1760)
Allegro · Andantino · Allegro
Francesc Valls (1665 – 1747 )
Flos Carmeli, Motet (Versió per a baix i corda)
Largo
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major per a soprano, corda, dues trompes i continu
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Quadres sonors

Orquestra Barroca Catalana
Manfredo Kraemer, violí i direcció
 
Georg Philipp Telemann (1681-1767)
Obertura Les Nacions en Sib M per a cordes i continu – TWV55 :B5
Obertura – Minuet I alternativament – Minuet II – Els Turcs – Els Suïssos – Els Moscovites – Els Portuguesos – Els Coixos – Els Corredors
 
Johann Heinrich Schmelzer (c.1620-1680)
Serenata con altre arie
Serenata – Erlicino (Adagio-Allegro) – Ciaconna – Campanella – Lamento
Pietro Antonio Locatelli (1695-1764)
Concerto grosso en Mi b M, op.7 n.6 “il Pianto d’ Arianna” (1741)
Andante · Allegro
Adagio
Andante · Allegro
Largo
Largo · Andante
Grave
Allegro
Largo
 
Georg Philipp Telemann (1681 – 1767)
“Die Relinge” (Les granotes) Concert per a violí en La M,TWV 51:A4
Allegro – Adagio – Menuet alternativement
Heinrich Ignaz Franz von Biber (1644-1704)
Battalia à 10 en Re M (1673)
Allegro: Sonata
Allegro: “Die liederliche Gesellschaft von allerey Humor”
Presto
“Der Mars”
Presto
Aria
“Die Schlacht”
Adagio: “Lamento der Verwundten Musquetirer” Musqueter ferit

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Quadres sonors

Orquestra Barroca Catalana
Manfredo Kraemer, violí i direcció

Georg Philipp Telemann (1681-1767)
Obertura Les Nacions en Sib M per a cordes i continu – TWV55 :B5
Obertura – Minuet I alternativament – Minuet II – Els Turcs – Els Suïssos – Els Moscovites – Els Portuguesos – Els Coixos – Els Corredors

Johann Heinrich Schmelzer (c.1620-1680)
Serenata con altre arie
Serenata – Erlicino (Adagio-Allegro) – Ciaconna – Campanella – Lamento
Pietro Antonio Locatelli (1695-1764)
Concerto grosso en Mi b M, op.7 n.6 “il Pianto d’ Arianna” (1741)
Andante · Allegro
Adagio
Andante · Allegro
Largo
Largo · Andante
Grave
Allegro
Largo

Georg Philipp Telemann (1681 – 1767)
“Die Relinge” (Les granotes) Concert per a violí en La M,TWV 51:A4
Allegro – Adagio – Menuet alternativement
Heinrich Ignaz Franz von Biber (1644-1704)
Battalia à 10 en Re M (1673)
Allegro: Sonata
Allegro: “Die liederliche Gesellschaft von allerey Humor”
Presto
“Der Mars”
Presto
Aria
“Die Schlacht”
Adagio: “Lamento der Verwundten Musquetirer” Musqueter ferit
Paranimf de la Universitat de Cervera
Comprar entrades 

L’esplendor del Barroc català

Orquestra Barroca Catalana
Maria Hinojosa, soprano
Pau Bordas, baix
Farran Sylvan James, violí i direcció
 
[Manuel] Pla (?-1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1711-1751)
D’all Oriente non nace il sole
Cantata per soprano i cordes sense violes
Ària · Recitatiu · Ària
Manuel Pla
Salve Regina en Sol menor per a baix, corda i continu
Salve Regina (Largo)
Ad te clamamus (Allegro moderato)
Ad te suspiramus (Largo)
Eja ergo, advocata nostra (Moderato)
Et Jesum benedictum (Andantino)
O clemens (Largo)
Josep Duran (1726-1802)
Obertura en Fa M (ca.1760)
Allegro · Andantino · Allegro
Francesc Valls (1665 – 1747 )
Flos Carmeli, Motet (Versió per a baix i corda)
Largo
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major per a soprano, corda, dues trompes i continu
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)

 

Paranimf de la Universitat de Cervera
Comprar entrades 

L’esplendor del Barroc català

Orquestra Barroca Catalana
Maria Hinojosa, soprano
Pau Bordas, baix
Farran Sylvan James, violí i direcció

[Manuel] Pla (?-1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1711-1751)
D’all Oriente non nace il sole
Cantata per soprano i cordes sense violes
Ària · Recitatiu · Ària
Manuel Pla
Salve Regina en Sol menor per a baix, corda i continu
Salve Regina (Largo)
Ad te clamamus (Allegro moderato)
Ad te suspiramus (Largo)
Eja ergo, advocata nostra (Moderato)
Et Jesum benedictum (Andantino)
O clemens (Largo)
Josep Duran (1726-1802)
Obertura en Fa M (ca.1760)
Allegro · Andantino · Allegro
Francesc Valls (1665 – 1747 )
Flos Carmeli, Motet (Versió per a baix i corda)
Largo
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major per a soprano, corda, dues trompes i continu
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

L’esplendor del Barroc català

Orquestra Barroca Catalana
Rita Morais, soprano
Pau Bordas, baix
Farran Sylvan James, violí i direcció
 
[Manuel] Pla (?-1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1711-1751)
D’all Oriente non nace il sole
Cantata per soprano i cordes sense violes
Ària · Recitatiu · Ària
Manuel Pla
Salve Regina en Sol menor per a baix, corda i continu
Salve Regina (Largo)
Ad te clamamus (Allegro moderato)
Ad te suspiramus (Largo)
Eja ergo, advocata nostra (Moderato)
Et Jesum benedictum (Andantino)
O clemens (Largo)
Josep Duran (1726-1802)
Obertura en Fa M (ca.1760)
Allegro · Andantino · Allegro
Francesc Valls (1665 – 1747 )
Flos Carmeli, Motet (Versió per a baix i corda)
Largo
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major per a soprano, corda, dues trompes i continu
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

L’esplendor del Barroc català

Orquestra Barroca Catalana
Rita Morais, soprano
Pau Bordas, baix
Farran Sylvan James, violí i direcció

[Manuel] Pla (?-1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1711-1751)
D’all Oriente non nace il sole
Cantata per soprano i cordes sense violes
Ària · Recitatiu · Ària
Manuel Pla
Salve Regina en Sol menor per a baix, corda i continu
Salve Regina (Largo)
Ad te clamamus (Allegro moderato)
Ad te suspiramus (Largo)
Eja ergo, advocata nostra (Moderato)
Et Jesum benedictum (Andantino)
O clemens (Largo)
Josep Duran (1726-1802)
Obertura en Fa M (ca.1760)
Allegro · Andantino · Allegro
Francesc Valls (1665 – 1747 )
Flos Carmeli, Motet (Versió per a baix i corda)
Largo
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major per a soprano, corda, dues trompes i continu
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Contrastos

Georg Muffat (1653-1704)
Florilegium secundum I
Ouverture
Entrée d’Espagnols
Air pour les Hollandois
Gigue pour les Anglois
Gavotte pour les Italiens
Menuet I pour des François
Menuet II
Alessandro Marcello (1673-1747)
Concert per a oboè, cordes i continu en Re m · SF935 Op.1 (1717)
Andante e spicatto · Adagio · Presto
Antonio Vivaldi (1678-1741)
In furore iustissimae irae
Motet per a soprano, corda i baix continu RV 626
Allegro: In furore iustissimae
Recitatiu: Miserationum Pater piissime
Largo: Tunc meus fletis evadet laetus
Alleluia
 
Georg Friedrich Händel (1685 – 1759)
Concert oboè en Sol m HWV 287
Grave · Allegro · Largo · Allegro
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
Ària de la suite en Re M · BWV 1068
 
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
Cantata BWV 202: Weichet nur, betrübte Schatten (1708 -1717)
Ària: Weichet nur, betrübte Schatten
Recitatiu: Die Welt wird wieder neu
Ària: Phoebus eilt mit schnellen Pferden
Recitatiu: Drum sucht auch Amor sein Vergnügen
Ària: Wenn die Frühlingslüfte streichen
Recitatiu: Und dieses ist das Glücke
Ària: Sich üben im Lieben
Recitatiu: So sei das Band der keuschen Liebe Gavotte.
Ària: Sehet in Zufriedenheit

<!–[if gte mso 9]> <w:LsdExcept

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Contrastos

Georg Muffat (1653-1704)
Florilegium secundum I
Ouverture
Entrée d’Espagnols
Air pour les Hollandois
Gigue pour les Anglois
Gavotte pour les Italiens
Menuet I pour des François
Menuet II
Alessandro Marcello (1673-1747)
Concert per a oboè, cordes i continu en Re m · SF935 Op.1 (1717)
Andante e spicatto · Adagio · Presto
Antonio Vivaldi (1678-1741)
In furore iustissimae irae
Motet per a soprano, corda i baix continu RV 626
Allegro: In furore iustissimae
Recitatiu: Miserationum Pater piissime
Largo: Tunc meus fletis evadet laetus
Alleluia
 
Georg Friedrich Händel (1685 – 1759)
Concert oboè en Sol m HWV 287
Grave · Allegro · Largo · Allegro
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
Ària de la suite en Re M · BWV 1068
 
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
Cantata BWV 202: Weichet nur, betrübte Schatten (1708 -1717)
Ària: Weichet nur, betrübte Schatten
Recitatiu: Die Welt wird wieder neu
Ària: Phoebus eilt mit schnellen Pferden
Recitatiu: Drum sucht auch Amor sein Vergnügen
Ària: Wenn die Frühlingslüfte streichen
Recitatiu: Und dieses ist das Glücke
Ària: Sich üben im Lieben
Recitatiu: So sei das Band der keuschen Liebe Gavotte.
Ària: Sehet in Zufriedenheit
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Del Barroc al clàssic amb Christophe Coin

Franz Xaver Richter (1709-1789)
Simfonia N. 4 en Do M
Allegro · Andante · Allegro
 
Georg Matthias Monn (1717-1750)
Concert per a violoncel, cordes i baix continu en Sol m
Allegro moderato · Adagio · Allegro non tanto
Johann Adolf Hasse (1699-1783)
Fuga e grave per a cordes en Sol m
 
Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788)
Concert per a violoncel, cordes i baix continu en La m
Allegro assai · Andante · Allegro assai

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · VIII Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda d’entrades · Reserves: 673815799 

Del Barroc al clàssic amb Christophe Coin

Franz Xaver Richter (1709-1789)
Simfonia N. 4 en Do M
Allegro · Andante · Allegro

Georg Matthias Monn (1717-1750)
Concert per a violoncel, cordes i baix continu en Sol m
Allegro moderato · Adagio · Allegro non tanto
Johann Adolf Hasse (1699-1783)
Fuga e grave per a cordes en Sol m

Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788)
Concert per a violoncel, cordes i baix continu en La m
Allegro assai · Andante · Allegro assai
Tremp · Teatre La Lira

Cants d’amor i esperança

Orquestra Barroca Catalana
Soledad Cardoso, soprano
Manfredo Kraemer, violí i direcció

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Ich habe genug, Cantata BWV 82
In Festo Purificationis Mariae, versió per a soprano, flauta, corda i baix continu
Ària, Recitatiu, Ària
Luis Martínez Pyeyo, flauta

Henry Purcell (1659-1695)
The Fairy Queen, danses
Entry Dance
Dance for the followers of Night
Fairies Dance
Dance for the Haymakers
Prelude Act III (If love’s a sweet passion)
Hornpipe (Third act tune)
Monkey’s dance
Chaconne: Dance for Chinese Man and Woman

 
Antonio Caldara (1670-1736)
Ària de Giunone, d’Il più bel nome
Ària – Quella Liria innamorata
 
Emmanuel D’Astorga (1685-1759)
Escena de Cleopatra, de Giulio Cesare
Gavotta (Obertura Ottone)
Recitatiu – E per cosí un giorno perdo fasti e grandezze?
Ària – Piangerò la sorte mia
 
Georg Friedrich Händel
Ària de Ginevra, Ariodante
Musette andante – allegro
Gavotta (Obertura Ariodante)
Ària – Volate amori

 

Tremp · Teatre La Lira

Cants d’amor i esperança

Orquestra Barroca Catalana
Soledad Cardoso, soprano
Manfredo Kraemer, violí i direcció

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Ich habe genug, Cantata BWV 82
In Festo Purificationis Mariae, versió per a soprano, flauta, corda i baix continu
Ària, Recitatiu, Ària
Luis Martínez Pyeyo, flauta

Henry Purcell (1659-1695)
The Fairy Queen, danses
Entry Dance
Dance for the followers of Night
Fairies Dance
Dance for the Haymakers
Prelude Act III (If love’s a sweet passion)
Hornpipe (Third act tune)
Monkey’s dance
Chaconne: Dance for Chinese Man and Woman

 
Antonio Caldara (1670-1736)
Ària de Giunone, d’Il più bel nome
Ària – Quella Liria innamorata

Emmanuel D’Astorga (1685-1759)
Escena de Cleopatra, de Giulio Cesare
Gavotta (Obertura Ottone)
Recitatiu – E per cosí un giorno perdo fasti e grandezze?
Ària – Piangerò la sorte mia

Georg Friedrich Händel
Ària de Ginevra, Ariodante
Musette andante – allegro
Gavotta (Obertura Ariodante)
Ària – Volate amori
Llívia · Església

Cants d’amor i esperança

Orquestra Barroca Catalana
Soledad Cardoso, soprano
Manfredo Kraemer, violí i direcció

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Ich habe genug, Cantata BWV 82
In Festo Purificationis Mariae, versió per a soprano, flauta, corda i baix continu
Ària, Recitatiu, Ària
Luis Martínez Pyeyo, flauta

Henry Purcell (1659-1695)
The Fairy Queen, danses

Entry Dance
Dance for the followers of Night
Fairies Dance
Dance for the Haymakers
Prelude Act III (If love’s a sweet passion)
Hornpipe (Third act tune)
Monkey’s dance
Chaconne: Dance for Chinese Man and Woman
 
Antonio Caldara (1670-1736)
Ària de Giunone, d’Il più bel nome
Ària – Quella Liria innamorata
 
Emmanuel D’Astorga (1685-1759)
Escena de Cleopatra, de Giulio Cesare
Gavotta (Obertura Ottone)
Recitatiu – E per cosí un giorno perdo fasti e grandezze?
Ària – Piangerò la sorte mia
 
Georg Friedrich Händel
Ària de Ginevra, Ariodante
Musette andante – allegro
Gavotta (Obertura Ariodante)

Ària – Volate amori

 

Llívia · Església

Cants d’amor i esperança

Orquestra Barroca Catalana
Soledad Cardoso, soprano
Manfredo Kraemer, violí i direcció

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Ich habe genug, Cantata BWV 82
In Festo Purificationis Mariae, versió per a soprano, flauta, corda i baix continu
Ària, Recitatiu, Ària
Luis Martínez Pyeyo, flauta

Henry Purcell (1659-1695)
The Fairy Queen, danses

Entry Dance
Dance for the followers of Night
Fairies Dance
Dance for the Haymakers
Prelude Act III (If love’s a sweet passion)
Hornpipe (Third act tune)
Monkey’s dance
Chaconne: Dance for Chinese Man and Woman
 
Antonio Caldara (1670-1736)
Ària de Giunone, d’Il più bel nome
Ària – Quella Liria innamorata

Emmanuel D’Astorga (1685-1759)
Escena de Cleopatra, de Giulio Cesare
Gavotta (Obertura Ottone)
Recitatiu – E per cosí un giorno perdo fasti e grandezze?
Ària – Piangerò la sorte mia

Georg Friedrich Händel
Ària de Ginevra, Ariodante
Musette andante – allegro
Gavotta (Obertura Ariodante)

Ària – Volate amori

Santa  Coloma de Farners · Auditori

Cants d’amor i esperança

Orquestra Barroca Catalana
Soledad Cardoso, soprano
Manfredo Kraemer, violí i direcció

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Ich habe genug, Cantata BWV 82
In Festo Purificationis Mariae, versió per a soprano, flauta, corda i baix continu
Ària, Recitatiu, Ària
Luis Martínez Pyeyo, flauta

Henry Purcell (1659-1695)
The Fairy Queen, danses
Entry Dance
Dance for the followers of Night
Fairies Dance
Dance for the Haymakers
Prelude Act III (If love’s a sweet passion)
Hornpipe (Third act tune)
Monkey’s dance
Chaconne: Dance for Chinese Man and Woman

 
Antonio Caldara (1670-1736)
Ària de Giunone, d’Il più bel nome
Ària – Quella Liria innamorata
 
Emmanuel D’Astorga (1685-1759)
Escena de Cleopatra, de Giulio Cesare
Gavotta (Obertura Ottone)
Recitatiu – E per cosí un giorno perdo fasti e grandezze?
Ària – Piangerò la sorte mia
 
Georg Friedrich Händel
Ària de Ginevra, Ariodante
Musette andante – allegro
Gavotta (Obertura Ariodante)

Ària – Volate amori