Barcelona · Església de Sant Felip Neri · V Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda anticipada · Reserves: 673815799 

Camins paral·lels

Georg Friedrich Handel (1685-1759)

Ouverture del concerto grosso Op.3 No4 en Fa M, HWV 315
Lentement – Allegro – Lentement
Georg Friedrich Handel 

Concert per a orgue i orquestra en Fa M HWV 295  

The Cuckoo and the Naghtingale
Larghetto – Allegro – Larghetto – Allegro
Georg Friedrich Handel 

Splenda l’alba in oriente cantata en Sib M  per a contralt  HWV 166   

Ària: Splenda l’alba in oriente, a tempo giusto e staccato
Recitatiu: Tu, armonica Cecilia

Ària: La virtute è un vero nume, allegro 



Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)

Simfonia de la cantata BWV 146
Wir müssen durch viel Trübsal in das Reich Gottes eingehen

(versió amb orgue del concert per clavicèmbal BWV 1052 en Re m)
Johann Sebastian Bach

Vergnügte Ruh, beliebte Seelenlust, Cantata BWV 170  

Ària: Vergnügte Ruh, beliebte Seelenlust 

Recitatiu: Die Welt, das Sündenhaus 

Ària: Wie jammern mich doch die verkehrten Herzen 

Recitatiu: Wer sollte sich demnach wohl hier zu leben wünschen 

Ària: Mir ekelt mehr zu leben
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · V Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda anticipada · Reserves: 673815799

CONCERT AJORNAT!!! PENDENT DE NOVA DATA

Del barroc al classicisme

Manuel(?) Pla (+1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1713-1751)
Dall’Oriente non nasce il Sole, cantata per soprano i cordes
(recuperació mundial i primera interpretació des del segle XVIII)
Ària: Dall’Oriente non nasce il Sole…
Recitatiu: Quanto di bello mai natura sparse…
Ària: Per un oggetto così vezzoso…
Anselm Viola (1738-1798)
Concert per a fagot i orquestra en Fa major
Andante allegro – Andante largo – Final (Allegro)
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major, per a soprano i orquestra
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)
Del barroc al classicisme
 
La Catalunya del Set-cents va ser un bressol important de músics, de manera semblant, salvant les distàncies, al cas dels països txecs, Bohèmia i Moràvia. Com passava en aquesta altra nació sense estat, de Catalunya també en va sortir un excedent de músics i compositors que va trobar acomodament a altres parts del regne de les Espanyes o bé a altres indrets del continent. El cas dels germans Pla és paradigmàtic, i mentre Manuel Pla desenvolupava la seva activitat com a compositor teatral a Madrid, els seus germans Joan i Josep feien una carrera d’èxit a les principals corts i escenaris d’Europa. L’obertura d’aquest programa, que podem atribuir, amb reserves, al primer dels germans, pot estar relacionada amb les “symphonies de Monsieur Plà” tocades al Concert Spirituel de París en els anys 1753-55, però és un tema encara per esclarir. El Stabat Mater de Josep Pla, el germà petit, va ser estrenat tanmateix al monestir d’Arantzazu (País Basc) el 1756. És una obra excepcional en el catàleg dels Pla i palesa analogies estilístiques amb el de Pergolesi, tot i el seu caràcter un xic experimental.
Domènec Terradellas, ben altrament, després de completar la seva formació a Nàpols, la meca de l’art líric d’aleshores, va destacar com un dels principals operistes d’aquesta època entre el Barroc epigonal i el Classicisme incipient, rivalitzant amb autors com Hasse, Galuppi o Jommelli. Si la seva música operística va difondre’s arreu d’Europa, no succeeix així amb la cantata Dall’Oriente non nasce il Sole, que s’ha conservat en un manuscrit únic als arxius de la prestigiosa Accademia di Santa Cecilia de Roma, de la qual n’era membre l’any 1743. Aquesta obra inèdita, recuperada especialment per a aquest concert, probablement va ser composta en ocasió del seu ingrés, i no s’havia tornat a cantar des d’aquella època llunyana.
Molt diferent va ser la carrera de fra Anselm Viola, que va ingressar com a escolà de Montserrat l’any 1738, quan encara era un nen que es deia Pere. El 1758, després de professar com a monjo, va anar al “Monserratico” de Madrid, on encara va poder conèixer la música de la cort de Farinelli. Després, ja com a mestre de capella de Montserrat, va compondre força música religiosa, a més d’aquest concert per a fagot que data de l’any 1790, d’un estil clàssic una mica “monacal”.
Josep Dolcet

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · V Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda anticipada · Reserves: 673815799

CONCERT AJORNAT!!! PENDENT DE NOVA DATA

Del barroc al classicisme

Manuel(?) Pla (+1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1713-1751)
Dall’Oriente non nasce il Sole, cantata per soprano i cordes 
(recuperació mundial i primera interpretació des del segle XVIII)
Ària: Dall’Oriente non nasce il Sole…
Recitatiu: Quanto di bello mai natura sparse… 
Ària: Per un oggetto così vezzoso…
Anselm Viola (1738-1798)
Concert per a fagot i orquestra en Fa major
Andante allegro – Andante largo – Final (Allegro)
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major, per a soprano i orquestra
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve) 
Del barroc al classicisme

La Catalunya del Set-cents va ser un bressol important de músics, de manera semblant, salvant les distàncies, al cas dels països txecs, Bohèmia i Moràvia. Com passava en aquesta altra nació sense estat, de Catalunya també en va sortir un excedent de músics i compositors que va trobar acomodament a altres parts del regne de les Espanyes o bé a altres indrets del continent. El cas dels germans Pla és paradigmàtic, i mentre Manuel Pla desenvolupava la seva activitat com a compositor teatral a Madrid, els seus germans Joan i Josep feien una carrera d’èxit a les principals corts i escenaris d’Europa. L’obertura d’aquest programa, que podem atribuir, amb reserves, al primer dels germans, pot estar relacionada amb les “symphonies de Monsieur Plà” tocades al Concert Spirituel de París en els anys 1753-55, però és un tema encara per esclarir. El Stabat Mater de Josep Pla, el germà petit, va ser estrenat tanmateix al monestir d’Arantzazu (País Basc) el 1756. És una obra excepcional en el catàleg dels Pla i palesa analogies estilístiques amb el de Pergolesi, tot i el seu caràcter un xic experimental.
Domènec Terradellas, ben altrament, després de completar la seva formació a Nàpols, la meca de l’art líric d’aleshores, va destacar com un dels principals operistes d’aquesta època entre el Barroc epigonal i el Classicisme incipient, rivalitzant amb autors com Hasse, Galuppi o Jommelli. Si la seva música operística va difondre’s arreu d’Europa, no succeeix així amb la cantata Dall’Oriente non nasce il Sole, que s’ha conservat en un manuscrit únic als arxius de la prestigiosa Accademia di Santa Cecilia de Roma, de la qual n’era membre l’any 1743. Aquesta obra inèdita, recuperada especialment per a aquest concert, probablement va ser composta en ocasió del seu ingrés, i no s’havia tornat a cantar des d’aquella època llunyana.
Molt diferent va ser la carrera de fra Anselm Viola, que va ingressar com a escolà de Montserrat l’any 1738, quan encara era un nen que es deia Pere. El 1758, després de professar com a monjo, va anar al “Monserratico” de Madrid, on encara va poder conèixer la música de la cort de Farinelli. Després, ja com a mestre de capella de Montserrat, va compondre força música religiosa, a més d’aquest concert per a fagot que data de l’any 1790, d’un estil clàssic una mica “monacal”.
Josep Dolcet
Barcelona · Institut d’Estudis Catalans

L’esplendor del Barroc Català

 
Manuel(?) Pla (+1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1713-1751)
Dall’Oriente non nasce il Sole, cantata per soprano i cordes
(recuperació mundial i primera interpretació des del segle XVIII)
Ària: Dall’Oriente non nasce il Sole…
Recitatiu: Quanto di bello mai natura sparse…
Ària: Per un oggetto così vezzoso…
Anselm Viola (1738-1798)
Concert per a fagot i orquestra en Fa major
Andante allegro
Andante largo
Final (Allegro)
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major,
per a soprano i orquestra
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve)

 

Barcelona · Institut d’Estudis Catalans

L’esplendor del Barroc Català


Manuel(?) Pla (+1766)
Obertura en Fa major
Allegro · Andantino molto · Presto
Domènec Terradellas (1713-1751)
Dall’Oriente non nasce il Sole, cantata per soprano i cordes
(recuperació mundial i primera interpretació des del segle XVIII)
Ària: Dall’Oriente non nasce il Sole…
Recitatiu: Quanto di bello mai natura sparse… 
Ària: Per un oggetto così vezzoso…
Anselm Viola (1738-1798)
Concert per a fagot i orquestra en Fa major
Andante allegro
Andante largo
Final (Allegro)
Josep Pla (1728-1762)
Stabat Mater en Mi bemoll major,
per a soprano i orquestra
Stabat Mater dolorosa (Largo)
Cujus animam gementem (Allegretto ma non tanto)
O quam tristis et afflicta (Largo)
Quæ mœrebat (Andantino grazioso)
Quis est homo – Quis posset non contristari (Largo-Andante-Allegro)
Pro peccatis (Andantino grazioso)
Vidit suum dulcem natum (Allegretto ma poco)
Eia mater, fons amoris (Staccato ma largo-Andante)
Fac ut ardeat – Amen (Allegro alla breve) 
Nits culturals de Sant Pere de Sallavinera

Handel a l’òpera

G.F Handel  (1685-1759)

Giulio Cesare (1724)
Concerto grosso Op.6 No 1 – A tempo giusto – allegro
Recitatiu: Vani sono i lamenti
Ària: Svegliatevi nel core   (escena de Sesto

Tolomeo   (1728)
Recitatiu: Inumano fratel, barbara madre

Arioso: Stille amare   (escena de Tolomeo)

Rodelinda   (1725)
Minuet de l’obertura

Ària: Lo farò   (escena de Eduige)

Rinaldo   (1711)
Simfonia del III acte del’òpera

Ària: Sorge nel petto caro diletto   (escena de Goffredo)

Hèrcules   (1745)
Minuet de l’obertura

Simfonia del II acte
Ària: Where shall I fly?   (escena de Dejanira)

Concerto Grosso Op. 6: No. 4 · HWV 322
Larghetto affettuoso – allegro – largo e piano – allegro

Giulio Cesare

Recitatiu: Figlio non è

Ària: Langue offeso mai riposa   (escena de Sesto)

Rinaldo

Ària : Lascia ch’io pianga   (escena d’Almirena)

Ariodante   (1735)
Musette, andante – allegro

Largo, del Concerto grosso Op. 6 No 5
Ària: Dopo notte   (escena de Ariodante)

 

Nits culturals de Sant Pere de Sallavinera

Handel a l’òpera

G.F Handel  (1685-1759)

Giulio Cesare (1724)
Concerto grosso Op.6 No 1 – A tempo giusto – allegro        
Recitatiu: Vani sono i lamenti 

Ària: Svegliatevi nel core   (escena de Sesto

Tolomeo   (1728)
Recitatiu: Inumano fratel, barbara madre 

Arioso: Stille amare   (escena de Tolomeo)

Rodelinda   (1725)
Minuet de l’obertura 

Ària: Lo farò   (escena de Eduige)

Rinaldo   (1711)

Simfonia del III acte del’òpera

Ària: Sorge nel petto caro diletto   (escena de Goffredo)

Hèrcules   (1745)

Minuet de l’obertura 

Simfonia del II acte 
Ària: Where shall I fly?   (escena de Dejanira)

Concerto Grosso Op. 6: No. 4 · HWV 322 
Larghetto affettuoso – allegro – largo e piano – allegro

Giulio Cesare

Recitatiu: Figlio non è 

Ària: Langue offeso mai riposa   (escena de Sesto)

Rinaldo

Ària : Lascia ch’io pianga   (escena d’Almirena)

Ariodante   (1735)

Musette, andante – allegro

Largo, del Concerto grosso Op. 6 No 5
Ària: Dopo notte   (escena de Ariodante)
 
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IV Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda anticipada a: www.ticketea.com · Reserves: 673815799 

Handel a l’òpera

G.F Handel  (1685-1759)

Giulio Cesare (1724)
Concerto grosso Op.6 No 1 – A tempo giusto – allegro
Recitatiu: Vani sono i lamenti
Ària: Svegliatevi nel core   (escena de Sesto

Tolomeo   (1728)
Recitatiu: Inumano fratel, barbara madre

Arioso: Stille amare   (escena de Tolomeo)

Rodelinda   (1725)
Minuet de l’obertura

Ària: Lo farò   (escena de Eduige)

Rinaldo   (1711)
Simfonia del III acte del’òpera

Ària: Sorge nel petto caro diletto   (escena de Goffredo)

Hèrcules   (1745)
Minuet de l’obertura

Simfonia del II acte
Ària: Where shall I fly?   (escena de Dejanira)

Concerto Grosso Op. 6: No. 4 · HWV 322
Larghetto affettuoso – allegro – largo e piano – allegro

Giulio Cesare

Recitatiu: Figlio non è

Ària: Langue offeso mai riposa   (escena de Sesto)

Rinaldo

Ària : Lascia ch’io pianga   (escena d’Almirena)

Ariodante   (1735)
Musette, andante – allegro

Largo, del Concerto grosso Op. 6 No 5
Ària: Dopo notte   (escena de Ariodante)

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IV Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda anticipada a: www.ticketea.com · Reserves: 673815799 

Handel a l’òpera

G.F Handel  (1685-1759)

Giulio Cesare (1724)
Concerto grosso Op.6 No 1 – A tempo giusto – allegro       
Recitatiu: Vani sono i lamenti 

Ària: Svegliatevi nel core   (escena de Sesto

Tolomeo   (1728)
Recitatiu: Inumano fratel, barbara madre 

Arioso: Stille amare   (escena de Tolomeo)

Rodelinda   (1725)
Minuet de l’obertura

Ària: Lo farò   (escena de Eduige)

Rinaldo   (1711)

Simfonia del III acte del’òpera

Ària: Sorge nel petto caro diletto   (escena de Goffredo)

Hèrcules   (1745)

Minuet de l’obertura

Simfonia del II acte
Ària: Where shall I fly?   (escena de Dejanira)

Concerto Grosso Op. 6: No. 4 · HWV 322 
Larghetto affettuoso – allegro – largo e piano – allegro

Giulio Cesare

Recitatiu: Figlio non è 

Ària: Langue offeso mai riposa   (escena de Sesto)

Rinaldo

Ària : Lascia ch’io pianga   (escena d’Almirena)

Ariodante   (1735)

Musette, andante – allegro

Largo, del Concerto grosso Op. 6 No 5
Ària: Dopo notte   (escena de Ariodante)
Valls · Teatre Principal

Cantates Germàniques

Georg Philipp Telemann (1681-1767)
Concert per traverso, flauta de bec, cordes i continu TWV 52:e1
Largo – allegro – largo – presto

Georg Friedrich Handel  (1685-1759)
Clori, mia bella clori, HWV92

Cantata per a soprano i orquestra
Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Dich hab ich je und je geliebet
Ària de la Cantata BWV49 per a soprano, baix i orquestra

Georg Philipp Telemann
Der am Ölberg zagende Jesus, TWV: 1:364
Cantata per a baix i orquestra
Accompagnato – Ària – Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària

Johann Sebastian  Bach
Durchlaucht’ster Leopold, BWV173a
Cantata per a l’aniversari del Príncep Leopold de Anhalt-Cöthen per a soprano, baix i orquestra
Recitatiu – Ària – Ària – Duet – Recitatiu – Ària – Ària – Choral

 

Valls · Teatre Principal

German Cantatas, Bach, Telemann i Handel

Georg Philipp Telemann(1681-1767)
Concert per traverso and recorder in E minor, TWV 52:e1      
Largo – Allegro – Largo – Presto
Georg Friedrich Handel  (1685-1759)
Clori, mia bella clori, HWV92 
Cantata for soprano and orchestra
Recitativo – Air – Recitativo – Air – Recitativo – Air – Recitativo – Air
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Dich hab ich je und je geliebet 
Air from the Cantata BWV49 for soprano, bass and orchestra
Georg Philipp Telemann
Der am Ölberg zagende Jesus, TWV: 1:364
Cantata for bass and orchestra
Accompagnato – Air – Recitativo – Air – Recitativo – Air
Johann Sebastian  Bach  
Durchlaucht’ster Leopold, BWV173a           
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IV Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Venda anticipada a: www.ticketea.com · Reserves: 673815799 

Cantates Germàniques

Georg Philipp Telemann (1681-1767)
Concert per traverso, flauta de bec, cordes i continu TWV 52:e1
Largo – allegro – largo – presto
Georg Friedrich Handel  (1685-1759)
Clori, mia bella clori, HWV92
Cantata per a soprano i orquestra
Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària

Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Dich hab ich je und je geliebet
Ària de la Cantata BWV49 per a soprano, baix i orquestra
 
Georg Philipp Telemann
Der am Ölberg zagende Jesus, TWV: 1:364
Cantata per a baix i orquestra
Accompagnato – Ària – Recitatiu – Ària – Recitatiu – Ària

Johann Sebastian  Bach
Durchlaucht’ster Leopold, BWV173a
Cantata per a l’aniversari del Príncep Leopold de Anhalt-Cöthen per a soprano, baix i orquestra
Recitatiu – Ària – Ària – Duet – Recitatiu – Ària – Ària – Choral

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IV Season of Ancient Music
Plaça de Sant Felip Neri 5
Barcelona

German Cantatas, Bach, Telemann i Handel

Georg Philipp Telemann(1681-1767)
Concert per traverso and recorder in E minor, TWV 52:e1      
Largo – Allegro – Largo – Presto
Georg Friedrich Handel  (1685-1759)
Clori, mia bella clori, HWV92 
Cantata for soprano and orchestra
Recitativo – Air – Recitativo – Air – Recitativo – Air – Recitativo – Air
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Dich hab ich je und je geliebet 
Air from the Cantata BWV49 for soprano, bass and orchestra
Georg Philipp Telemann
Der am Ölberg zagende Jesus, TWV: 1:364
Cantata for bass and orchestra
Accompagnato – Air – Recitativo – Air – Recitativo – Air
Johann Sebastian  Bach  
Durchlaucht’ster Leopold, BWV173a               
Cantata per a l’aniversari del Príncep Leopold de Anhalt-Cöthen 
for soprano, bass and orchestra
Recitativo – Air – Air – Duetto – Recitativo – Air – Air – Chorus
Vilafranca del Penedès · Auditori

Concert de Sant Esteve

Polifònica de Vilafranca 

Orquestra Barroca Catalana 

Matthew Thompson, tenor

Oriol Mallart, baix
David Hernández, direcció

J.S. Bach (1685-1750) 

Cantata BWV 131, Aus der Tiefen rufe ich, Herr, zu dir

Nadales

 

Vilafranca del Penedès · Auditori

Concert de Sant Esteve

Polifònica de Vilafranca 

Orquestra Barroca Catalana 

Matthew Thompson, tenor 

Oriol Mallart, baix 

David Hernández, direcció 

J.S. Bach (1685-1750) 

Cantata BWV 131, Aus der Tiefen rufe ich, Herr, zu dir 

Nadales 
Barcelona · Basílica dels Sants Màrtirs Sant Just i Pastor

Ofici de Nadal · Misses polifòniques

Cantata BWV 248/1
de l’Oratori de Nadal de J.S. Bach (1685-1750)

Jauchzet, frohlocket, auf, preiset die Tage,
Rühmet, was heute der Höchste getan!
Lasset das Sagen, verbannet die Klage,
Stimmet voll Jauchzen und Fröhlichkeit an!
Dienet dem Höchsten mit herrlichen Chören,
Laßt uns den Namen des Herrschers verehren!
Alegreu-vos, exulteu! Celebreu aquest dies,
lloeu allò que l’Altíssim ha fet avui!
Deixeu el temor, bandegeu el plany,
canteu plens d’alegria i exultants!
Adoreu l’Altíssim amb cors magnífics,
glorifiquem el nom del Senyor!

 

Barcelona · Basílica dels Sants Màrtirs Sant Just i Pastor

Ofici de Nadal · Misses polifòniques

Cantata BWV 248/1
de l’Oratori de Nadal de J.S. Bach (1685-1750)

Jauchzet, frohlocket, auf, preiset die Tage,
Rühmet, was heute der Höchste getan!
Lasset das Sagen, verbannet die Klage,
Stimmet voll Jauchzen und Fröhlichkeit an!
Dienet dem Höchsten mit herrlichen Chören,
Laßt uns den Namen des Herrschers verehren!
Alegreu-vos, exulteu! Celebreu aquest dies,
lloeu allò que l’Altíssim ha fet avui!
Deixeu el temor, bandegeu el plany,
canteu plens d’alegria i exultants!
Adoreu l’Altíssim amb cors magnífics,
glorifiquem el nom del Senyor!
Madrid · Auditorio Nacional de Música

El Messies, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Lluís Vilamajó, tenor
Konstantin Wolff, baix

Messies participatiu, Obra Social La Caixa

 

Madrid · Auditorio Nacional de Música

The Messiah, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Lluís Vilamajó, tenor
Konstantin Wolff, bass

Participatory Messiah, Obra Social La Caixa
Saragossa · Auditorio

El Messies, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Francisco Fernández-Rueda, tenor
Konstantin Wolff, baix

Messies participatiu, Obra Social La Caixa

 

Zaragoza · Auditorio

The Messiah, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Lluís Vilamajó, tenor
Konstantin Wolff, bass

Participatory Messiah, Obra Social La Caixa
Albacete · Teatro Circo

El Messies, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Francisco Fernández-Rueda, tenor
Pau Bordas, baix

Messies participatiu, Obra Social La Caixa

 

Albacete · Teatro Circo

The Messiah, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Francisco Fernández, tenor
Pau Bordas, bass

Participatory Messiah, Obra Social La Caixa
Gijón · Teatro Jovellanos

El Messies, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Lluís Vilamajó, tenor
Konstantin Wolff, baix

Messies participatiu, Obra Social La Caixa

 

Gijón · Teatro Jovellanos

The Messiah, Georg Friedrich Handel

Lucia Martín Carton, soprano
Yosemeh Adjei, contratenor
Lluís Vilamajó, tenor
Konstantin Wolff, bass

Participatory Messiah, Obra Social La Caixa
Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IV Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5

Imatges

Johann Joseph Fux (1660-1741)
Ouverture en Do M K 356
Ouverture – Aria – Menuet – Aire la volage – Marche des Ecurieus – L’inegalité
Heinrich Ignaz Biber (1644-1704)
“Nachtwächter” (El vigilant de la nit) Serenada a cinque per a cordes,
1. Serenada 2. Allamanda 3. Aria 4. Ciacona (‘Nachtwächter’) 5. Gavotte 6. Retirada
Georg Philipp Telemann (1681-1767)
“The frogs” (Les granotes) Concert per a violí en La M,   TWV 51:A4
Sense indicació de tempo . Adagio. Menuet alternativement
Johann Heinrich Schmelzer (c.1620-1680)
Serenata con altre arie
Serenata – Erlicino – Allegro – Ciaconna – Campanella – lamento
Antonio Vivaldi ( 1678-1741)
“l’Ottonne”  de les Quatre estacions.
Heinrich Ignaz Franz von Biber
Battalia à 10 (1673)
1. Allegro: Sonata 2. Allegro: The Profligate Society of Common Humor: Allegro 3. Presto 4. “Der Mars” 5. Presto 6. Aria 7. “Die Schlacht” 8. Adagio: Lamento der Verwundten Musquetirer”

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · IV Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5

Ombres de tardor

Antonio  Vivaldi (1678-1741)

Cessate, omai cessate 
Cantata per a contralt, cordes i continuo RV 684
Recitativo – Cessate, omai cessate – Largo e sciolto
Ària – Ah ch’infelice sempre – Larghetto
Recitativo – A’voi dunque ricorro orridi specchi – Andante e pianissimo
Ària – Nell’orrido albergo – Allegro
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
Concert per a oboè d’amore en La M       BWV 1055 a
Allegro – Larghetto – Allegro ma non tanto
Georg Friedrich Handel (1685-1759)

Largo – allegro del Concerto Grosso HWV 32
Splenda l’alba in oriente
Cantata en Sib M  per a Contralt i orquestra HWV 166
Aria: Splenda l’alba in oriente 
Recitativo: Tu, armonica Cecilia 
Aria: La virtute è un vero nume
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Ich habe genug (1727) In Festo Purificationis Mariæ
Cantata BWV 82 per a veu, oboè i orquestra (Versió Mezzosoprano)
Ària, Recitat, Ària, Recitat, Ària

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · III Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Barcelona

Tresors amagats

Orquestra Barroca Catalana · Tiam Goudarzi i Sara Parès, flautes 

Emmanuel Balssa, viola da gamba · Rüdiger Lotter, violí i direcció

 

Georg Philipp Telemann (1681-1767, 250 anys de la seva mort)

Concert per a flauta de bec en Do M, TWV 51:C1 

 

Georg Philipp Telemann 

Concert per a violí en La m, TWV 51:a1 

 

Johann Sebastian Bach (1685-1750) 

Concert de Brandemburg No. 4 en Sol M, BWV1049

 

Georg Philipp Telemann 

Concert per a flauta de bec i viola da gamba en La m, TWV 52:a1 

 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · III Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Barcelona

Tresors amagats

Orquestra Barroca Catalana · Tiam Goudarzi i Sara Parès, flautes 

Emmanuel Balssa, viola da gamba · Rüdiger Lotter, violin and conductor


Georg Philipp Telemann (1681-1767, 250 anys de la seva mort)

Concert per a flauta de bec en Do M, TWV 51:C1 


Georg Philipp Telemann 

Concert per a violí en La m, TWV 51:a1 


Johann Sebastian Bach (1685-1750) 

Concert de Brandemburg No. 4 en Sol M, BWV1049


Georg Philipp Telemann 

Concert per a flauta de bec i viola da gamba en La m, TWV 52:a1 

Barcelona · Església de Sant Felip Neri · III Temporada de Música Antiga
Plaça de Sant Felip Neri 5
Barcelona

IL pianto d’Arianna

FrancescoGeminiani (1687-1762) 

Concerto grosso en Mi m, Op.3 No 3

 

PietroAntonio Locatelli (1695-1764) 

Concerto grosso en Mi b M, “ilPianto d’ Arianna” op.7 n.6 

 

Antonio Vivaldi (1678-1741)

Concert per oboè i cordes en Fa M Rv 457

 

AntonioVivaldi 

Concert per a violí Rv 208 en Re M “Grosso Mogul” 

 

Johann Sebastian Bach (1685 –1750) 

Concert per oboè, violí i cordes e Do m, BWV 1060