“Obertures i concerts”: obres i compositors

El pròxim 10 de novembre a les 19 h a l’Església de Sant Felip Neri, us oferim un concert que serà un autèntic viatge al cor de la música barroca, amb obres icòniques de grans compositors d’aquest període. A continuació, us presentem el programa del concert:

🎶 Johann Bernhard Bach (1676-1749) Ouverture-Suite No. 2 en Sol Major

Aquesta obra ens porta les danses cortesanes del segle XVIII amb tot el seu esplendor. Una suite plena de moviments contrastants, que reflecteix l’elegància i la profunditat emocional d’aquest membre de la família Bach.

🎶 Antonio Vivaldi (1678-1741) Concerto con molti strumenti en Re menor · RV 566

Una obra vibrant amb moments de gran virtuosisme, on els diversos instruments dialoguen entre si en un joc ric i dinàmic. Vivaldi ens demostra aquí la seva capacitat de crear textures i emocions amb els seus famosos concerts.

🎶 Johann Sebastian Bach (1685-1750) IV Concert de Brandenburg en Sol Major (1721) · BWV 1049 Una de les obres més conegudes del repertori barroc, aquest concert és una autèntica joia. L’energia del primer moviment, la dolçor del segon, i la brillantor del final fan que sigui una peça inoblidable.

🎶 Georg Philipp Telemann (1681-1767) Ouverture “Wassermusik” en Do Major · TWV 55 Aquesta obra, coneguda com la “Música aquàtica”, ens transporta als paisatges marítims amb la seva imaginació sonora. Telemann ens ofereix una simfonia de ritmes i atmosferes, evocant el moviment de l’aigua i la vida marina.

Aquest concert serà una ocasió única per gaudir de la música barroca interpretada amb criteris històrics, en un entorn tan especial com l’Església de Sant Felip Neri. No espereu més per reservar les vostres entrades!